De online marketing bureaus schieten als paddenstoelen uit de grond. Bij de Kamer van Koophandel staan inmiddels 6030 geregistreerde online marketing bureaus. Veel van deze bureaus claimen gespecialiseerd te zijn in Search Engine Optimization (SEO). Kun je deze vertrouwen? Zorgen ze daadwerkelijk voor een organische groei? Hoe zorg jij ervoor dat jij een goed bedrijf kiest en dus het beste presteert in de zoekresultaten? SEO is een veelgebruikte term in de online marketing wereld. De mate
Browsing category SEO
De meeste bedrijven vinden het moeilijk om een online marketing bureau te kiezen. Dit is begrijpelijk. Er zijn veel verschillende bureau's en werkt anders. Maar wat is nu een online marketingbureau? Een online marketing bureau is een bedrijf die specialiseert is online marketing activiteiten. Die volgende activiteiten vallen er onder: Zoekmachine optimalisatie (SEO) Zoekmachine optimalisatie zorgt er voor dat je organisch meer bezoekers krijgt (dit zijn de gratis advertenties van Google.
Door zoekmachine optimalisatie (SEO) toe te passen komt u hoger in het gratis gedeelte van Google. Dit is in de afbeelding het groene gedeelte. SEO staat voor Search Engine Optimization (SEO). Een uitgebreidere versie van dit stuk kunt u vinden bij "Zoekmachine optimalisatie SEO tips" Er zijn verschillende technieken om hoger te komen in Google. Hierbij moet men denken aan techniek optimalisatie, content optimalisatie en linkbuilding. Zoekwoorden analyse Voordat je gaat optimaliseren is het
Linkbuilding… het word steeds belangrijker, maar is ook steeds moeilijker. Meer en meer concurrenten gaan het toepassen, maar ook Google doorziet verschillende linkbuilding strategieen steeds beter! Daarom, hierbij 5 tips om effectiever te linkbuilden. 1. Zorg voor een exponentiele groei in het aantal inkomende links Een steeds toenemend aantal links zegt Google namelijk dat de inhoud gedeeld word op basis van een Viral Effect, niet omdat er gevraagd word naar een linkje. 2. Gebruik niet