Steeds vaker laat CRM-software zich integreren met Google Ads. Dat is bijvoorbeeld al het geval voor Zoho CRM, maar ook andere aanbieders als SugarCRM staan dergelijke koppelingen (in)direct toe. Zo’n koppeling lijkt misschien wel vreemd omdat Google Ads eigenlijk vooral een advertentiesysteem is terwijl CRM-software dan weer focust op de klant. Toch kan de informatieoverdracht tussen Jut en Jul wel degelijk een meerwaarde betekenen. Dat bewijzen ook onderstaande voorbeelden. Link de klant aan
Browsing category Google Adwords
CTR is de afkorting van ‘click-through-rate’, deze kan de adverteerder veel vertellen over de efficiëntie van de reclamecampagne via Google Adwords. Wat is een goede CTR in Adwords? Dat is een vraag die een google adwords expert al snel krijgt bij het starten van een nieuwe samenwerking. Dit is echter een nogal ambitieuze vraag. Om de ideale klikfrequentie van een advertentie te bepalen, moet er met meerdere zaken rekening worden gehouden. Je kunt geen gemiddelde frequentie stellen. Een
Ben je van plan om binnenkort een Google AdWords-campagne te starten en twijfel je om een specialist in te schakelen? Wij geven je 4 goede redenen waarom je dit gewoon moet doen! Google AdWords is een belangrijk systeem dat vaak wordt gebruikt door bedrijven. Hierbij wordt er reclame gemaakt via meerdere kanalen, dit kan op Google zijn, maar ook op Youtube. Het reclame maken via AdWords wordt gedaan door het gebruik specifieke zoekwoorden. Je kiest zoekwoorden die passen bij jouw bedrijf en
Waarom Google Ads? Zo een 18 jaar geleden werd Google AdWords gelanceerd en sinds 24 juli 2018 is de naam veranderd naar Google Ads. Deze verandering van AdWords is veel meer dan alleen de naam. Google weet als geen ander dat het internet en het gebruik ervan flink is veranderd de laatste jaren. Om up-to-date te blijven was Google AdWords toe aan vernieuwing. Met Ads kan Google beter inspelen op het huidige internetgebruik. Google Ads is, in tegenstelling tot Google AdWords, een
Ben jij de trotse eigenaar van een bedrijf en besteed je al je tijd aan het verbeteren van je zoekmachine optimalisatie? Maar laat jouw campagne voor een betere vindbaarheid van je website toch nog wat te wensen over? Ga dan eens aan de slag met het adverteren op Google. Via zogenaamde Adwords kan jij een toppositie in Google bereiken. Lukt het je zelf niet om de kosten van Adwords te onderdrukken en blijft je omzet ook stagneren? Adwords uitbesteden aan een AdWords expert kan dan de perfecte
Google AdWords Heb jij een eigen bedrijf en zorg jij zelf voor de online advertenties met behulp van Google AdWords? Daar is natuurlijk niets mis mee, maar wist je dat je veel meer rendement kunt behalen wanneer je het plaatsen en beheren van deze online advertenties overlaat aan een AdWords bureau? Zo'n bureau heeft niet alleen de juiste kennis maar ook jarenlange ervaring. Hieronder lees je waarom Google AdWords uitbesteden altijd een goed idee is. Online adverteren Een startende ondernemer
De meeste bedrijven vinden het moeilijk om een online marketing bureau te kiezen. Dit is begrijpelijk. Er zijn veel verschillende bureau's en werkt anders. Maar wat is nu een online marketingbureau? Een online marketing bureau is een bedrijf die specialiseert is online marketing activiteiten. Die volgende activiteiten vallen er onder: Zoekmachine optimalisatie (SEO) Zoekmachine optimalisatie zorgt er voor dat je organisch meer bezoekers krijgt (dit zijn de gratis advertenties van Google.