Conversie optimalisatie
Een beter bericht leidt tot meer succesvol bezoekers.”
Conversie optimalisatie zorgt er voor dat de bezoekers op uw website meer actie gaat ondernemen. Dit kan bijvoorbeeld het inschrijven van een nieuwsbrief zijn of een product kopen. Indien u de juiste boodschap overtuigd vertelt zal de bezoeker de juiste actie te uitvoerne (dat wil zeggen een product kopen). Alleen door het wijzigen van de tekst, de vorm of de kleur van uw call to action kun je over een hoger succespercentage.
De juiste strategie zal leiden tot hoge prestaties. Vragen die zich voordoen bij het optimaliseren zijn als volgt: welk bericht werkt het beste? Waar moeten een call-to-action knop worden geplaatst?
De beste strategieën zullen direct worden uitgevoerd. Meer complexe verbeteringen zal eerst worden getest met een deel van uw bezoekers om te kijken hoe effectief het is. Verschillende varianten zal worden opgenomen in een test. Als u op zoek bent naar tips kunt u dit vinden bij “conversie optimalisatie tips”
Onze aanpak bestaat uit de volgende fasen:
Conversie optimalisatie analyse
We gaan een analyse maken van de website. In dit rapport gaan we kijken waarom de bezoekers uw website verlaat en waar er verbeteringen mogelijk zijn. .
Formuleren van verwachte effecten :
We maken een rapport wat we verwachten wat er gaat gebeuren als we de conversie optimalisatie hebben toegepast. Hierbij wordt er vooral gekeken naar de gebruikersgedrag. Naast onze beste praktijken, zullen we gebruik maken van onze kennis van bruikbaarheid, webdesign en psychologische modellen bij de selectie van de meest geschikte verbeteringen.
Implementatie test
zowel de oorspronkelijke pagina en de variaties worden getoond aan bezoekerssegmenten zonder dat ze zich bewust zijn van de test. Gebaseerd op het rapport en door onze conversie optimalisatie tools, zullen wij bepalen welke variant uitgevoerd gaat worden op uw website.
Conversie optimalisatie rapporten
In de conversie optimalisatie rapport staan de testresultaten met analyses welke website het hoogte conversie behaald. Uiteindelijk kunt u bepalen of u ook daadwerkelijk het rapport wilt uitvoeren.
Een bureau die u hiermee kan helpen is Totaal Online Marketing. Dit beginnende bureau heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ze vragen een bedrag van 45 euro per uur. Ze hebben ervaring met SEO, SEA, conversie optimalisatie, e-mail marketing, linkbuilding etc.